الاثنين، ٥ مايو ٢٠٠٨

عام علي التدوين

أسعد أيام اللي أنا بجد بعيشها دلوقتي علشان أنا دلوقتي فعلا أتممت عام علي دخولي عالم المدونات
قصتي بتبدأ علي جيران كانت مدونة بسيطة , وبعدين دخلت علي مكتوب بس دي كانت حاجة تانية وكان إسمها صحوة الطلبة । كنت متابع كل المدونات الموجودة كلها وبأتعلم من ده ومن ده । وبعد فترة قابلت اللي له فضل علي في إني أدخل وأدون علي بلوجر أبدأ أدون من جديد وعلمني حاجات حلوة علي فكرة الراجل ده أنا بموت فيه هو خضري صاحب مدونة صريح أوي المشهورة ।وبجد إتعلمت منه كتيير

الحمد لله علي النعمة دي وبأدي ربنا إني أستمر وأتعلم وأطور وأحدث وأجعل مدونتي أحسن مدونة إن شاء الله



علي فكرة برده في مدونات كتيرة إتعلمت منها بس أنا مشكلتي بأنسي فمش هأقول أسماء علشان ما أنساش وحد يزعل



المفاجأة بقي إني بالمناسبة الحلوة دي هأبدأ إن شاء الله عما قريب أكتب عن مغامراتي وحياتي


إنتظروا من الفصل الأول.........................قريبا

ليست هناك تعليقات: